טיפול בסינוסיטיס כרוני – טל ממליץ

    טל הגיע לטיפול כי אשתו הכריחה אותו! הוא ממש לא האמין ברפואה סינית, איש הייטק שרגיל לרפואה מודרנית. העניין הוא שהוא יותר פחד מאישתו חחח ומניתוח ולכן כשעשה אחד ועוד אחד הוא החליט שאין לו מה להפסיד וקבע מפגש (סליחה, אשתו קבעה).

    טל הגיע אלי שהיה בן 38, נשוי ואב ל 3 ילדים. כבר מגיל צעיר התחיל לסבול מדלקות אוזניים, נוזלים באוזניים ומתקופת הצבא מסינוסיטיס כרוני. במשך למעלה מ 15 שנים, טל סובל מדלקות חזרות, ריבוי טיפול אנטיביוטי, חוסר יכולת לנשום מהאף וכמובן גם לא יכול להריח וכתוצאה מכך גם חוסר טעם ונחירות מרובות שמפריעות לו ולאשתו לישון.

    בתהליך טיפולי כזה, חשוב לטפל במקביל בסמפטומים, בשורש הבעיה שככל הנראה קשור למערכת החיסון ולאיברים שקשורים למערכת החיסון ומערכת הנשימה העליונה.

    שילבנו בטיפול דיקור סיני, צמחי מרפא, תזונה שמורידה את הסמפטומים וגם מעשירה ומחזקת, תרגילי נשימה שונים ושטיפות האף והסינוסים באופן קבוע יומיומי.

    לאחר מספר חודשים של טיפול בתדירות של שבועיים שלושה, טל התחיל להריח, הרגיש תחושה קלילה ופתוחה בדרכי הנשימה ושיפר פלאים את איכות השינה.

    כעת טל מגיע לטיפולי תחזוקה כל חודש וחצי, על מנת לחזק, לאזן ולהחזיק את המצב לפחות כמו שהוא עכשיו. 

    טל כבר לא חולה למעלה משלוש שנים!!!

    אחרי תקופה כל כך ארוכה וקשר מצויין בן שנינו, קיבלתי הבוקר הודעה ממנו שהפתיע מאוד והרחיבה לי את הלב:

    "חבר יקר, אני מכיר אותך כבר כמה שנים טובות ואף פעם לא יצא לי באמת להגיד לך תודה. לפני 10 ימים נהרג חבר שלי במילואים ומעבר לצער הנורא, התחלתי לחשוב ולהבין יותר את הערך לחיים ולכל מה שעושה לי טוב או עשה לי טוב. החלטתי לכתוב לכל האנשים החשובים שבחיי, כמה אני אוהב ומודה על הקשר איתם. כן, אתה נחשב לאיש חשוב בחיי. נכון, אתה לא חבר וגם לא אח או קרוב משפחה, אבל במשך שנים אתה מלווה אותי והפכת לי עולמות, הפכת אותי מאדם חולה וסובל לאדם מאושר שנהנה לאכול, נהנה לישון, נהנה לנשום ולהריח. אני מרגיש ויודע שאתה כל הזמן בשבילי, כל שיחה, כל הודעה, כל מפגש, אתה עושה הכל שארגיש טוב יותר.

    אנ מודה עליך זיו. אני מודה על הזמן איתך ומודה על הכוחות שעזרת לי להחזיר.

    אוהב מאוד. אתה לא מובן מאליו

    טל

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support